Informujemy, że w dniu 13.06.2024 r. serwis produkty.mamotoja.pl (Bangla) zostanie zamknięty. Jeśli chcesz zachować treści swoich recenzji lub ciekawych wątków prosimy o samodzielne skopiowanie ich przed tą datą. Po zamknięciu serwisu produkty.mamotoja.pl, wszystkie treści na nim opublikowane zostaną trwale usunięte i nie będą archiwizowane.

Dziękujemy!

Redakcja mamotoja.pl



Dodatkowo informujemy, że w dniu 13.06.2024 r. wejdą w życie zmiany w Regulaminie oraz w Serwisie mamotoja.pl

Zmiany wynikają z potrzeby dostosowania Regulaminu oraz Serwisu do aktualnie świadczonych usług, jak również do obowiązujących przepisów prawa.

Najważniejsze zmiany obejmują między innymi:

Informujemy, że jeśli z jakichś powodów nie akceptujesz treści nowego Regulaminu, masz możliwość wcześniejszego wypowiedzenia umowy o świadczenie usługi prowadzenia Konta użytkownika. W tym celu skontaktuj się z nami pod adresem: redakcja@mamotoja.pl

Z nową treścią Regulaminu możesz zapoznać się tutaj.


Po zakończeniu świadczenia usług dane osobowe mogą być nadal przetwarzane, jednak wyłącznie, jeżeli jest to dozwolone lub wymagane w świetle obowiązującego prawa np. przetwarzanie w celach statystycznych, rozliczeniowych lub w celu dochodzenia roszczeń. W takim przypadku dane będą przetwarzane jedynie przez okres niezbędny do realizacji tego typu celów, nie dłużej niż 6 lat po zakończeniu świadczenia usług (okres przedawnienia roszczeń).

Oreo
Kupiłam je kilka razy dla siostrzeńca nie omieszkałam spróbować nie zaprzeczę dobre ale co się ma reklama do nich to nie wiem. W reklamie mówią przekręć - ich się nie da przekręcić, bo się albo łamią , albo kruszą o zamoczeniu też nie omieszkam wspomnieć , sądzę że po kilku godzinach będą namoczone w mleku o czym reklama nie wspomina. Jeżeli o mnie chodzi to te szczeóły nie są ważne bo są dobre ale ta cała reklama jest przecież skierowana do dzieci a dla nich te ciastka to wielki zawód. Czy je jeszcze kupię pewnia tak ale nie będzie to mój częsty zakup bo na rynku jest duży wybór markiz a trzeba i je wypróbować .
Zalety
dobre ale rzadna rewelacja i nowość wśród markiz
Wady
przekłamana reklama
0
0

Oreo (Mondelez/Kraft Foods Group)

0 kupi ponownie
94 dodanych recenzji
Zobacz wszystkie opinie (94)

O produkcie

Każde ciasteczko OREO to 2 kruche, czekoladowe herbatniki przełożone delikatnym, waniliowym kremem. Do ich produkcji wykorzystywany jest również wysokiej jakości gatunek ciemnego kakao. Połączenie intensywnie czekoladowych herbatników i pysznego kremu to kombinacja nadająca OREO charakterystyczny smak i czarno-biały wygląd. Ale OREO to coś więcej niż ciasteczko. To marka zachęcająca do zabawy. Zabawa ta zaczyna się już przy pierwszym zetknięciu z OREO. Ta zabawa to cały RYTUAŁ, który po polsku nazywa się „przekręć, poliż, zamocz". Na czym polega ten rytuał? Co trzeba zrobić? To proste! Wystarczy: A. Delikatnie oddzielić od siebie dwa ciasteczka przekręcając je w odwrotnych kierunkach, B. Skosztować delikatnego kremu waniliowego, C. Zanurzyć ciasteczko w szklance zimnego mleka, D. Zjeść ciasteczko.

Opinie

DODAJ OPINIĘ