Informujemy, że w dniu 13.06.2024 r. serwis produkty.mamotoja.pl (Bangla) zostanie zamknięty. Jeśli chcesz zachować treści swoich recenzji lub ciekawych wątków prosimy o samodzielne skopiowanie ich przed tą datą. Po zamknięciu serwisu produkty.mamotoja.pl, wszystkie treści na nim opublikowane zostaną trwale usunięte i nie będą archiwizowane.

Dziękujemy!

Redakcja mamotoja.pl



Dodatkowo informujemy, że w dniu 13.06.2024 r. wejdą w życie zmiany w Regulaminie oraz w Serwisie mamotoja.pl

Zmiany wynikają z potrzeby dostosowania Regulaminu oraz Serwisu do aktualnie świadczonych usług, jak również do obowiązujących przepisów prawa.

Najważniejsze zmiany obejmują między innymi:

Informujemy, że jeśli z jakichś powodów nie akceptujesz treści nowego Regulaminu, masz możliwość wcześniejszego wypowiedzenia umowy o świadczenie usługi prowadzenia Konta użytkownika. W tym celu skontaktuj się z nami pod adresem: redakcja@mamotoja.pl

Z nową treścią Regulaminu możesz zapoznać się tutaj.


Po zakończeniu świadczenia usług dane osobowe mogą być nadal przetwarzane, jednak wyłącznie, jeżeli jest to dozwolone lub wymagane w świetle obowiązującego prawa np. przetwarzanie w celach statystycznych, rozliczeniowych lub w celu dochodzenia roszczeń. W takim przypadku dane będą przetwarzane jedynie przez okres niezbędny do realizacji tego typu celów, nie dłużej niż 6 lat po zakończeniu świadczenia usług (okres przedawnienia roszczeń).

Banany
Pyszne te banany. Bardzo je lubimy i często kupujemy. Są smaczne, bardzo słodkie i mięsiste. Trzeba jednak uważać, aby zjeść takiego banana w odpowienim momencie, to znaczy, gdy jest idealnie dojrzały, ale nie przejrzały. Banany mają to do siebie, że szybko sie psują, więc można je trzymać maksymalnie kilka dni. Moja mała córeczka również chętnie wcina takiego banana na drugie śniadanie. Polecam!
Zalety
smaczne
mięsiste
Wady
0
0

Banany (Chiquita)

1 kupi ponownie
17 dodanych recenzji
Zobacz wszystkie opinie (17)

O produkcie

Chiquita Brands International należy do czołowych firm branży bananowej. Co czyni Chiquitę tak popularną? Jej sukces wynika z ogromnego zaangażowania pracowników na całym świecie. Dążymy do tego, by nasze banany były najwyższej jakości zarówno na naszych plantacjach, jak i na półkach w supermarkecie. W tym celu banany Chiquita są na plantacjach ręcznie sortowane, a do konsumentów trafiają tylko te owoce które spełniają najwyższe standardy wyznaczone przez firmę. Wyróżniają je niebieskie etykiety z logo marki. Od samego początku istnienia Chiquita stosowała najbardziej zaawansowane metody stałego udoskonalania jakości. To my wyznaczamy standardy uprawy, nawadniania, użyźniania, prowadząc jednocześnie badania stale kontrolujące wprowadzane udoskonalenia. Na rynek wprowadzamy jedynie najdoskonalsze owoce.Chiquita pierwsza zastosowała siatki z chłodniami, aby klienci otrzymywali wyłącznie najświeższe banany, oraz wynalazła specjalnie kartony do przewozu, które otulają banany i chronią je przed obijaniem. Chiquita jako pierwsza zaczęła pakować banany w kartony. Było to w 1963 roku. Wcześnniej były one transportowane w dużych kiściach i narażone na obicia. Dziś Chiquita kontynuuje tradycję dbania o najwyższą jakość bananów, zarówno przy ich uprawie, jak i w czasie transportu aż do momentu sprzedaży. Wypracowanie i utrzymanie naszej reputacji kosztowało nas wiele wysiłku. Kiedy więc zobaczysz charakterystyczną etykietę Chiquita na bananie, będziesz wiedzieć, że kryją się za nią wyśmienity smak i wartości odżywcze.  

Opinie

DODAJ OPINIĘ