Lemon&Nada (w tłumaczeniu z języka hiszpańskego: „cytryna i nic”) to napój o prostej recepturze, doskonale gaszący pragnienie. Pozbawiona konserwantów Lemon&Nada oferuje przede wszystkim wyśmienity smak. Lemon&Nadę widać już z daleka na sklepowej półce. Klasyczny projekt opakowania odzwierciedla charakter marki – głównie jej prostotę.
Lemon&Nada jest skierowana do osób, które z dystansem podchodzą do życia, lubią delektować się chwilami zabawy i relaksu. Opakowanie produktu oraz cała kampania promocyjna marki pod hasłem „Im prościej tym lepiej” zostały zaprojektowane tak, by zarażać nas dobrym humorem. Znajdą się na nich cytryny i zabawne rysunki, komentujące z przymruzeniem oka naszą rzeczywistość.
Lemon&Nada to kolejna propozycja firm z systemu Coca-Cola poszerzająca ofertę marki Cappy, która została wprowadzona ponownie na rynek w marcu ubiegłego roku. Obecna oferta Cappy to aż 20 smaków, na bazie których stworzono soki, nektary i napoje niegazowane odpowiadające potrzebom najbardziej wymagających konsumentów. Są wśród nich smaki premium – jabłkowy naturalnie mętny oraz pomarańczowy z naturalnym miąższem.
Lemoniada - prosty, pyszny napój, który dawał nam w dzieciństwie orzeźwienie, gasił pragnienie i wprowadzał w beztroski nastrój. Tego lata marka Cappy proponuje nam powrót do tamtych czasów – firmy z systemu Coca-Cola wprowadzają bowiem na rynek nowy produkt – napój Lemon&Nada.
Oferują one łatwy sposób uzupełnienia codziennej diety całej rodziny w składniki odżywcze, takie jak witamina C czy potas oraz fitoskładniki pochodzące z roślin.
Sugerowana cena na półce:
Cappy Lemon&Nada karton 1L – 3,99 zł
Cappy Lemon&Nada butelka PET 0,33 L – 2,39 zł
Wartość kaloryczna 100 ml Lemon&Nady wynosi 53 kcal, 330 ml (mniejsze opakowanie) ma 178 kcal
Skład: woda, sok cytrynowy z zagęszczonego soku (13,9%), cukier, miąższ cytrynowy, aromaty, przeciwutleniacz (kwas askorbinowy), barwnik: beta karoten.