Informujemy, że w dniu 13.06.2024 r. serwis produkty.mamotoja.pl (Bangla) zostanie zamknięty. Jeśli chcesz zachować treści swoich recenzji lub ciekawych wątków prosimy o samodzielne skopiowanie ich przed tą datą. Po zamknięciu serwisu produkty.mamotoja.pl, wszystkie treści na nim opublikowane zostaną trwale usunięte i nie będą archiwizowane.

Dziękujemy!

Redakcja mamotoja.pl



Dodatkowo informujemy, że w dniu 13.06.2024 r. wejdą w życie zmiany w Regulaminie oraz w Serwisie mamotoja.pl

Zmiany wynikają z potrzeby dostosowania Regulaminu oraz Serwisu do aktualnie świadczonych usług, jak również do obowiązujących przepisów prawa.

Najważniejsze zmiany obejmują między innymi:

Informujemy, że jeśli z jakichś powodów nie akceptujesz treści nowego Regulaminu, masz możliwość wcześniejszego wypowiedzenia umowy o świadczenie usługi prowadzenia Konta użytkownika. W tym celu skontaktuj się z nami pod adresem: redakcja@mamotoja.pl

Z nową treścią Regulaminu możesz zapoznać się tutaj.


Po zakończeniu świadczenia usług dane osobowe mogą być nadal przetwarzane, jednak wyłącznie, jeżeli jest to dozwolone lub wymagane w świetle obowiązującego prawa np. przetwarzanie w celach statystycznych, rozliczeniowych lub w celu dochodzenia roszczeń. W takim przypadku dane będą przetwarzane jedynie przez okres niezbędny do realizacji tego typu celów, nie dłużej niż 6 lat po zakończeniu świadczenia usług (okres przedawnienia roszczeń).

Scrabble Flip - gra słowna (Mattel)

0 kupi ponownie
1 dodanych recenzji
Zobacz wszystkie opinie (1)

O produkcie

Adaptacja znanej gry planszowo–słownej dostosowana do potrzeb dzieci rozpoczynających zabawę słowami i zmagania z ortografią. Modyfikacja połączyła ze sobą grę słowną (tworzenie wyrazów) z planszową (operowanie literami na okrągłej planszy) i ruchową (celowanie w litery za pomocą krążków i małych wyrzutni).

Zestaw zawiera okrągłą planszę z 41 polami liter alfabetu, wieżę umieszczaną na środku będącą odpowiednikiem tzw. mydełka, czyli kostek bez litery, 4 wyrzutnie i 50 krążków do gry. Każdy gracz otrzymuje wyrzutnię i 7 krążków, a pozostałe stanowią zapas, który można wykorzystać później. Gra składa się z dwu rodzajów czynności. Najpierw trzeba jeden z krążków umieścić na planszy, wystrzeliwując go z wyrzutni. Jeśli krążek wyląduje pomiędzy literami, należy ponowić próbę. Natomiast, gdy znajdzie się na obrzeżach planszy oznaczonych polami -1 lub poza planszą, gracz traci swoją kolej i krążek, który musi dołożyć do stosu stanowiącego zapas. Kiedy na planszy są wyznaczone krążkami minimum 3 pola literowe, gracze mogą z nich tworzyć słowa. Osoba, która jako pierwsza zgłosi słowo, jakie można z nich utworzyć, zabiera krążki, czyli zdobywa punkty. Jeśli gracz straci wszystkie swoje krążki, może wrócić do gry, jeśli jako pierwszy ułoży i wypowie słowo z liter wskazanych przez krążki wycelowane przez pozostałych uczestników. Wygrywa osoba, która do końca pozostanie z krążkami, czyli tworzyła najczęściej i/lub najdłuższe słowa.

Opinie

DODAJ OPINIĘ